Гарантія і повернення медтехніки

Інтернет-магазин «Лінія Здоров'я» за чинним законодавством надає своїм клієнтам можливість повернення, обміну та гарантійного обслуговування товарів, придбаних у нашому магазині.

Чи можу я повернути чи обміняти свій товар?

Так, Ви можете повернути свій товар, згідно зі статтею 9 ЗУ «Про захист прав споживача» протягом 14 днів з моменту покупки товару, якщо:

  • Товар не використовувався;
  • Товар не пошкоджений та має товарний вигляд;
  • Збережено ярлики, плівки та заводське маркування;
  • Упаковка продукту не пошкоджена під час розпакування;
  • Збережено повну комплектацію відповідно до технічного опису;
  • Є документ, що підтверджує покупку у магазині "Лінія здоров'я" (чек, накладна, тощо)

Без дотримання всіх вищезгаданих умов повернення товару не здійснюється.

Якщо після першого використання медтехніка не працює, чи можу її повернути?

У такому разі необхідний висновок із сервісного центру, що підтверджує, що непрацездатність товару пов'язана з дефектом або нестачею виробництва. Такий висновок надається протягом 7 днів з моменту подання заяви.

Яка гарантія надається на медичне обладнання та куди звертатися у разі несправності товару?

Гарантія на товари надається виробником і може бути від 2 тижнів до довічного терміну, залежно від політики виробника. Щоб отримати гарантійне обслуговування, Ви повинні звернутися до офіційного сервісного центру, список яких є в інструкції або на коробці виробника.

Повернення дитячого ортопедичного взуття.

Повернення та обмін взуття можливе за стандартними вимогами Про «Про захист прав споживача». Зверніть увагу, що дитяче ортопедичне взуття замовлене під індивідуальні вимоги до повернення та обміну не підлягає. Гарантійний термін дитячого взуття відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» та норм ДСТУ становить 30 днів від дня покупки. Для оформлення повернення або обміну взуття слід мати документ, що підтверджує купівлю, всі деталі, що входять до комплекту та невикористану упаковану у фірмову коробку.

Як мені повернуть медтехніку, якщо я з другого міста і отримував поштою товар?

Ви можете повернути товар поштою, прикріпивши до посилки товарний чек та заявку на повернення, бланк якого Вам можуть надіслати наші продавці-консультанти. Без чека гроші повернуто не буде. Гроші повертаються протягом 3-х днів з моменту отримання товару.

Також зверніть увагу, що згідно з доповненням №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172, не підлягають обміну та поверненню дані категорії товарів:

  • Корсетно-бандажна продукція;
  • Швейні та трикотажні вироби;
  • Парфумерно-косметичні вироби;
  • Зубні щітки;
  • Мундштуки;
  • Апарати для гоління;
  • Гребінці, гребінці та щітки масажні;
  • Білизна натільна;
  • Білизна постільна;
  • Панчішно-шкарпеткові вироби;
  • Товари для немовлят;
  • Інструмент для манікюру, педикюру.

Будьте гранично поважні та обережні при виборі товарів з цих категорій. Переконайтеся, що вони відповідають усім Вашим вимогам: розмір, призначення, склад, функціонал тощо.

Приємних та вдалих покупок!